Gå til innhold

Fjerne Airstrike og Helikopter fra CoD4 server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der. Ny på dette forumet så jeg vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Vi har en CoD4 server hvor vi ønsker å blokke/fjerne Airstrike og Helikopter. Kan noen her fortelle oss hvordan?

=EZ=Sauer

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei der. Ny på dette forumet så jeg vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg. Vi har en CoD4 server hvor vi ønsker å blokke/fjerne Airstrike og Helikopter. Kan noen her fortelle oss hvordan?

=EZ=Sauer

Da Må du ha en private match og gå inn på game rules og velge detta.. (Er ikke helt sikker)

Skrevet

er ikke sikker, men tipper det om ikke annet et mods for å fjerne dette, eller du kan modde det bort selv. men vil tro det er noe du kan stille bort, i og med du skal kunne fikse på serveren som du vil. har sett servere der de har stillt på forskjellige ting, som foreks hvor kraftig helien er, hvor mange veggen den kan skyte gjennom ol.

Skrevet (endret)

spiller du det på Ps3, Xbox 360 ellr pc?? Kansje nevne det i første post..

Men jeg mener det er på Game rules ellr en annen jeg ikke hsuker navnet på. Men best du sjekker..

Endret av Knotten07
Skrevet
spiller du det på Ps3, Xbox 360 ellr pc?? Kansje nevne det i første post..

Men jeg mener det er på Game rules ellr en annen jeg ikke hsuker navnet på. Men best du sjekker..

Beklager lite info i første post. Men takk for interressen. Vi spiller på pc. Jeg tror det er mulig å fjerne disse to tingene da jeg har spilt på en server som ikke ga meg airstrike. Klarere bare ikke å finne igjen denne for å spørre de om hvordan de gjorde det. Er ikke jeg som skal gjøre dette, prøver bare å hjelpe en i clanen vår som sliter med dette problemet. Litt usikker på om dette gjør serveren uranked etterpå, men det igjen tror jeg ikke er det store problemet. Har også lagt inn spørsmålet på et par utenlandske forum så hvis jeg finner svaret skal jeg poste det her.

Vi har hatt en en server for MOHPA oppe i ca 18mnd men åpnet vår første med cod4 for ca 1 mnd siden. Mye å lære der ennå...

Skrevet

Hei..

Har funnet ut av det nå.. Du må gå inn på Game rules så finner du helt bortest til venstre i 3 siste tekst ellr noe Så finner du "Air assistanse : Enablade\Disable"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...