bkf_94 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hei jeg har noen spørsmål angående LOTRO () 1. Er det kapitler eller slik som World of warcraft? 2. Hvilke klasser er det? 3. Hvilke spesielle ferdigheter har de forskjellige klassene? 4. Hvilke raser er det?? 5. hvor mye må man betale i månden? 6. Hvordan er 'pengesystemet'? (f.eks i Wow er det 'bronze', 'sølv' og 'gull') vet det var mange spørsmål men jeg ville vært takknemelig hvis noen kunne svart på de takker for alle svar
X672 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=823311 <-- svarer vel på dei fleste av dine spørsmål
Christeven Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 1. Er det kapitler eller slik som World of warcraft? Er det kapitler i wow? det er nytt for meg. Det det er i lotro er epic quests. De kalles bøker, hver bok har masse quests. Alle questene fra bok 1 til bok 12 (kommer nå snart) følger historien til lotro og du møter nesten alle heltene, skurkene og stedned fra boka. Veldig spennende quester med bra historie og fine rewards. 2. Hvilke klasser er det? 3. Hvilke spesielle ferdigheter har de forskjellige klassene? Ministrel: healer Captain: dps + buffs Champion: warrior dps Hunter: ranged dps Lore Master: Dps + pets Guardian: tank Burglar: rouge dps 4. Hvilke raser er det?? Alv, menneske, hobbit og dverg. Man kan også spille orc, edderkopp, varg og uruk hai i pvp. 5.hvor mye må man betale i månden? samme som wow 6. Hvordan er 'pengesystemet'? (f.eks i Wow er det 'bronze', 'sølv' og 'gull') samme. Bare at 1 gull = 1000 sølv. der 1 gull i wow er 100 sølv. Så 1 gull i lotro er ganske mye penger.
bkf_94 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 1. Er det kapitler eller slik som World of warcraft? Er det kapitler i wow? det er nytt for meg. Det det er i lotro er epic quests. De kalles bøker, hver bok har masse quests. Alle questene fra bok 1 til bok 12 (kommer nå snart) følger historien til lotro og du møter nesten alle heltene, skurkene og stedned fra boka. Veldig spennende quester med bra historie og fine rewards. 2. Hvilke klasser er det? 3. Hvilke spesielle ferdigheter har de forskjellige klassene? Ministrel: healer Captain: dps + buffs Champion: warrior dps Hunter: ranged dps Lore Master: Dps + pets Guardian: tank Burglar: rouge dps 4. Hvilke raser er det?? Alv, menneske, hobbit og dverg. Man kan også spille orc, edderkopp, varg og uruk hai i pvp. 5.hvor mye må man betale i månden? samme som wow 6. Hvordan er 'pengesystemet'? (f.eks i Wow er det 'bronze', 'sølv' og 'gull') samme. Bare at 1 gull = 1000 sølv. der 1 gull i wow er 100 sølv. Så 1 gull i lotro er ganske mye penger. Sjekk hva jeg skrev på første ''Er det kapitler ELLER slik som i Wow'' men tusen takk for svar(ene) :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå