RogueAlien Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Noen ganger når jeg har spillt Company of Heroes med Opposing Fronts så fryser spillet i "loading" når jeg er ferdig med ett oppdrag og har trykket "Main Menu". Selve PC-en fryser ikke derimot men bare spillet. Problemet er at jeg får ikke lagt det ned, ikke en gang i Windows Task Manager. Alt jeg har kunnet gjøre hittil er og restarte maskina med restart knappen på kabinettet, men jeg vil jo helst ikke måtte gjøre det. Er det noen andre her som kjenner til problemet og hva jeg kan gjøre med det? Jeg har følgende maskin: Windows XP Pro SP2 Asus P5ND2 SE hovedkort Geil 2x1.0 GB RAM Asus EN8800GT 512mb skjermkort Western Digital 160 S-ATA HDD Er dette problemet en bug i spillet eller er det windows? Sitter og tenker på om PC-en muligens trenger en formatering. Defragmentering hjalp ikke da jeg prøvde det i natt. Har nylig skiftet skjermkort men jeg tviler på om det er problemet. Begge kortene var Nvidia og Asus. Det er bare alltid så mye styr når man må formatere så jeg håper jeg ikke må det. Kanskje jeg skulle prøve og reinstallere spillene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå