Sollid Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Når jeg prøver og kjøre Battlefield 2142 i 32-Biters Vista får jeg beskjeden "Please insert Battlefield 2142 Install Disc and select OK to retry." Jeg har prøvd Kompatibilitets modus og å kjøre det som administrator jeg har til og med prøvd No-CD Crack. Noen som kan hjelpe?? EDIT: GLemte og nevne at jeg har prøvd og installere det på nytt og patchet det til nyeste patch 1.40 Endret 3. februar 2008 av Zollid
mommen Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 (endret) Har samme problem, har også Vista! Noen som kan hjelpe? Har avinstallert Deamon Tools og reinstallert 2142 +patcher. Endret 12. februar 2008 av mommen
Nadar Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Har dere krysset av for "Windows XP compatibility mode" på snarveien til Battlefield 2142? Det skal visstnok føre til denne feilen... Nadar
Sollid Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Har årøvd både med og uten Kompatibilitets modus samme melding!!
Nadar Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Har årøvd både med og uten Kompatibilitets modus samme melding!! Og du har avinstallert Yasu, Starf**k og alle andre lignende programmer, samt Daemon Tools og eventuelle andre emulatorer? Og du har en original plate i en fungerende DVD spiller?
Sollid Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Ja det har jeg googlet prolemet og fant ut at jeg ikke på langt nær varden eneste med dette problemet. Men ingen løsning Though...
Nadar Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Ja det har jeg googlet prolemet og fant ut at jeg ikke på langt nær varden eneste med dette problemet.Men ingen løsning Though... Nei, da vet ikke jeg. Kan jeg foreslå XP
Hunterz Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Trykk på egenskaper på snarveien -->kompatibilitet og kryss av "kjør som administrator". Sorry, så at du har prøvd det... Sjekk denne: http://www.forum.clan-tlb2.com/forums/showthread.php?t=11889 Endret 19. februar 2008 av Reppelarsinj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå