bkf_94 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Kjøpte GTA: SA gjennom Steam JEg klarer ikke å starte spillet. jeg slår det på, ser introen og alt det. Så trykker jjeg på ''New Game'' og den begynner å lade. Sånn Ca. Halveis slår den seg og og jeg får den meldingen med ''Ikke send'' eller ''feilrapport'' (det er V.300 jeg har) noen som vet hvordan jeg fikser dette?
marios33 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Kjøpte GTA: SA gjennom SteamJEg klarer ikke å starte spillet. jeg slår det på, ser introen og alt det. Så trykker jjeg på ''New Game'' og den begynner å lade. Sånn Ca. Halveis slår den seg og og jeg får den meldingen med ''Ikke send'' eller ''feilrapport'' (det er V.300 jeg har) noen som vet hvordan jeg fikser dette? Prøv å instaler det igjen hele spillet altså Endret 2. februar 2008 av marios33
bkf_94 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Kjøpte GTA: SA gjennom SteamJEg klarer ikke å starte spillet. jeg slår det på, ser introen og alt det. Så trykker jjeg på ''New Game'' og den begynner å lade. Sånn Ca. Halveis slår den seg og og jeg får den meldingen med ''Ikke send'' eller ''feilrapport'' (det er V.300 jeg har) noen som vet hvordan jeg fikser dette? Prøv å instaler det igjen hele spillet altså vet ikke hvordan jeg gjør det. kjøpte det gjennom steam (på sånn 'laste ned med en gang' ting) og jeg er redd for at jeg sletter det fra 'listen' min og kan ikke installere det igjen, litt vanskelig å forklare
iNeo Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Lol.. Du kan slette og installere spillet så mange ganger du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå