Gå til innhold

Synkronisere kalender i N82 mot Outlook


Anbefalte innlegg

Har masse møter i timeplanen på jobben, bruker Outlook. Disse har tid og sted beskrivelser for hvert møte.

 

Når tidspunktet på et møte oppdateres på jobb PC-en, klarer ikke synkroniseringen å håndtere det skikkelig.

 

Problemet er hvis jeg har synkronisert den opprinnelige datoen inn på mobil N82, imellomtiden endres dato på møtet, og så synkroniserer jeg på nytt. Da vil mobilen ha to versjoner av det møtet. Opprinnelig utgave og flyttet utgave.

 

Det skal vel ikke være sånn?????

 

Hjelp :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har masse møter i timeplanen på jobben, bruker Outlook. Disse har tid og sted beskrivelser for hvert møte.

 

Når tidspunktet på et møte oppdateres på jobb PC-en, klarer ikke synkroniseringen å håndtere det skikkelig.

 

Problemet er hvis jeg har synkronisert den opprinnelige datoen inn på mobil N82, imellomtiden endres dato på møtet, og så synkroniserer jeg på nytt. Da vil mobilen ha to versjoner av det møtet. Opprinnelig utgave og flyttet utgave.

 

Det skal vel ikke være sånn?????

 

Hjelp :no:

Nei det skal det ikke. Du skriver ikke hvilket prg du bruker, men antar at du bruker PCSuite? I såfall må du sørge for å sjekke hvordan konfliktløsingen er konfigurert. Altså hvem som skal overstyre hvis det er "uenighet" mellom mobil og PC. (Skal mobilen overtyre Outlook på PC-en, eller omvendt?) Det er mulig det er her feilen er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...