Gå til innhold

BK: "Biljard" makro


V3se7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bildet kunne trengt en litt bedre komposisjon og litt mer spennende lys, men definitivt et fint bilde. jeg syns fargevalget passet veldig bra, og ga en vintage følelse. de mørke partiene fremmer litt mystikk.

 

EDIT: satte du på sepia på kameraet, eller gjorde du det i photoshop? har photoshop en sepia effekt, eller hvordan må man gå frem for å skape denne effekten best. grunnen til at jeg lurer er fordi jeg er interresert å forsøke å ta bilder som dette: http://denis2.deviantart.com/gallery/

Endret av abbarve
Lenke til kommentar

Når det gjelder posisjoneringa av kulene så er det meningen at det skal danne en H, forbokstaven til kjæresten min som er en liten snooker nerd. Det gjør dessverre at det jeg blir tvunget til en litt rar komposisjon.

 

De lyse kulene hadde jeg faktisk ikke tenkt noe over. Får se om jeg ikke skal ta et nytt bilde der de enten er plassert annerledes eller rett og slett fjerne dem.

 

Takk for fin kritikk :)

Endret av V3se7
Lenke til kommentar

Mener du å bytte den kula som er helt nederst til høyre mot den 2. kula på den nederste raden? I så fall tror jeg ikke den er like lys som den ser ut som på bildet, tror den bare har litt spesielt lys på seg der den ligger helt nederst i hjørnet. Men kan jo hende jeg har en kule til som er like lys som de 2 andre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...