Ezpen91 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hallo, jeg har da en w960i med et aldri så lite problem. Det begynte for ca 2uker sia da jeg ikke fikk mottatt sms, jeg restartet telefonen og fikk de meld som ble sendt før jeg restartet tlf så fortsetter det... Jeg bruker en annen tlf og sender meld til meg med men den får jeg heller ikke før jeg har restartet telefonen på nytt. Tenkte ikke noe mere over det den kvelden, sovna og om morran hadde alt gått over og tlf var så fin som før... Men i dag tidlig sendte jeg ganske mange meld til div folk og venta ca en halvtime før jeg begynte å ane ugler i mosen.. rart at ingen hadde svart, alle de jeg sendte til pleier jo å svare meg på under 5 min så jeg restarta tlf og da spruta det inn med meld... Sånn har den jævvla tlf vært i hele dag så jeg har gått rundt å restarta den hele tida Noen som veit hva som er galt og hva jeg kan gjørra med det? På forhånd takk, Espen
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Ingen som har noen som helst anelse i hva jeg kan gjørra? begynner å bli bra plagsomt... Espen
tvilling81 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Ingen som har noen som helst anelse i hva jeg kan gjørra?begynner å bli bra plagsomt... Espen LEvere den inn hadde jeg gjort
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Hmmm ja joa... blitt så avhengi av denna tlf nå.. gjør det meste på den.. wlan på skolen brukes hver dag og mail og msn brukes når jeg ikke har pc tiljengelig... ingen firmware oppgraderinger som er å få?
tvilling81 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hmmm ja joa... blitt så avhengi av denna tlf nå.. gjør det meste på den.. wlan på skolen brukes hver dag og mail og msn brukes når jeg ikke har pc tiljengelig... ingen firmware oppgraderinger som er å få? fw oppdatering vet jeg ikke. men jeg fikk min på fredag ganske ny kun skrudd på for å teste. da jeg skulle bruke den fungerte ikke kamera. prøvde oppdatere men kamera fungerer fortsatt ikke, står initialiserer hele veien på skjermen. så jeg venter på å få sendt den tilbake til eieren som jeg har kjøpt den av. blir ikke den tlf på meg mer. skal heller ha n82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå