Gå til innhold

Har du fått nytt SIM-kort av OneCall?


Anbefalte innlegg

Har vært IPEA-kunde siden august, og skulle bli flyttet over til OneCall i dag. Det hadde vært greit nok hvis jeg hadde fått SIM-kortet fra OneCall, men neida, det gjorde jeg selvfølgelig ikke. Noen andre som er i samme bås? Uten mobil på ubestemt tid, utrolig kjipt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da må du ringe dem ASAP slik at de kan sende deg kortet.

 

Det bør jo lyse noen varsellamper et par dager før porteringsdato hvis SIM-kortet ikke er mottatt :)

 

One-Call er kronisk forsinka med SIM-kort utsendelsene. I tillegg må du noen ganger ringe support for å få aktivert SIM-kort. Alt pleier imidlertid å ordne seg veldig kjapt om du ringer til support (de er ufattelig trege til å svare på henvendelser per mail).

Lenke til kommentar
God nok grunn til å holde seg unna!

 

Gode priser og de ser ut til å bli en av de store operatørene, mao går neppe under med det første. Da kan man leve med litt rusk i maskineriet :p Iallfall om tregheten ved utsendelsen skyldes at de er overarbeida pga mange nye kunder..

Lenke til kommentar

Sim-kortet mitt kom i tide det. Bruker mobilen lite. Siden august 2007 har jeg ringt mindre enn 120 min/mnd. og sendt færre enn 90 sms/mnd. Til og med oppstartsavgiften er innbakt i de 120 gratis minuttene. Ringer du mye korte samtaler så kan du godt gjøre dette 100 ganger i måneden uten å betale så mye som en krone...jeg har ikke betalt en krone i telefonregninger på 6 måneder! ;) Og OneCall er visst billigst i Norge på datatrafikk (5,-kr/MB). Da blir det svinebillig å bruke MSN på telefonen tror jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...