Gulrooot Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hei.. Skulle kjøpe meg en ny telefon og jeg vil ha en Touch mobil. Har dere noen forslag om hvilken Touch Mobil jeg burde ha Jeg har kommet til disse telefonene: LG Prada, LG KU990, Apple iPhone og Sasmung Armani Vet dere om noen andre Touch mobiler vil ikke ha Microsoft mobile eller burde jeg vente til Nokia sine touch telefoner? Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: Ja -Email klient: Ikke viktig men greit og ha Form: -Format: Touch Mobil -Vekt: Ikke viktig -Sprut/støtsikker: Ikke viktig Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Stor som mulig -Touchscreen: Ja Pris: Mindre 4000kr Diverse: -Merke: Nokia men nokia har ikke Touch Mobil derfor samme hvilken men BRA! -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ikke viktig -Infrarød port: Greit å ha -Blåtann (Bluetooth): JA VIKTIG!! -Minne: Ikke Viktig -Minnekort?: Ca. 1 eller 2GB -MP3: Ja -Triband: Hva er dette? -UMTS/3G: Ikke viktig men greit å ha -Wlan: Ikke viktig men greit å ha -GPS: Nei - Instant Messenger: Greit å ha -Radio: Ikke viktig men greit -Bruksområder: Skal ta bilder, ringe eller sende sms og MÅ HA EN PEN DESIGN!! TAKK FOR ALT HJELP
GSP<3 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 hadde ikke gått for samsung armani.. amobil testet den og kalte den årets dyreste møkkamobil eller noe i den duren. test av armani telefonen --> http://www.amobil.no/artikler/samsung_armani/47900 har selv en iphone, er strålendes fornøyd, men den har ikke video-funksjon. jeg hadde gått for iphone, men husker ikke alt du var ute etter.
Rabbid Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 iPhone er en god telefon, spesielt hvis man jailbreaker den, da kan man installere en god del kul programmer.
Gulrooot Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 hadde ikke gått for samsung armani.. amobil testet den og kalte den årets dyreste møkkamobil eller noe i den duren. test av armani telefonen --> http://www.amobil.no/artikler/samsung_armani/47900 har selv en iphone, er strålendes fornøyd, men den har ikke video-funksjon. jeg hadde gått for iphone, men husker ikke alt du var ute etter. TAKK FOR SVAR Da er det: Apple iPhone, LG Prada eller LG KU990.. Hvilken skal synes dere jeg skal ha?? eller flere forslag??
Rabbid Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Søk litt på YouTube og se på video-reviews. Lettere å finne en du liker på den måten.
Gulrooot Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Søk litt på YouTube og se på video-reviews. Lettere å finne en du liker på den måten. TAKK
havfal Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg ville holdt meg unna LG Prada. Det eksemplaret jeg prøvde var svært plastikkaktig og treg.
fowl Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Søk litt på YouTube og se på video-reviews. Lettere å finne en du liker på den måten. Hvis du blir inntresert i iPhone så burde du heller se på filmene på Apple de er har bedre oppløsning og det en folk fra apple som viser. PS: skal du ha iPhone så sjekk ut just iPhone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå