sindrejibb Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hei! Jeg har pirat Battlefield 2, og synes det virker som et fett spill. Har spilt på singleplayer mest, for på multiplayer hakker det sånn! Dessuten er det kun ca. 40 servere jeg får opp. Er dette fordi jeg har pirat versjon? Jeg har lagd meg bruker, men det er vel gratis. Hvis det er slik at det hakker sånn og at jeg ikke får opp noe mer enn de 40 servere som hakker til meg, gidder jeg ikke å kjøpe det, for da er online-spilling utelukket for min del. Men er det annerledes om jeg kjøper en original? Dessuten, jeg har Vista 64-bit. Er det noe negativt med det?
pekka1991 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 skjekk heller om det er PC-en din som ikke drar det ordentelig, eller mest sansynelig at du har dårlig internett? og ja, vil tippe det er derfor, eller fordi du ikke har patchet du ikke finner flere servere.. men skjekk heller hvor bra internett linje du har, eller om PC-en din er litt gammel spesifikasjonene opp imot det BF2 krever.
eXtreme-501 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Du må ha den nyeste patchen for å få opp alle serverne.. Men da får du ikke spillt med pirat versjon..
sindrejibb Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Aha, sånn å forstå det. Linja mi er på 6500/1500 i følge itavisen.no, og PCen min er nok ikke for dårlig Intel Core 2 Quad Q6600 Nvidia 8800GTS 4GB RAM Vista 64-bit
sindrejibb Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Men nå har jeg et nytt problem. Når jeg prøvde å installere 4.41-patchen får jeg ikke startet spillet. Jeg trykker på spillet, og skjermen blir svart i noen sekunder og hopper tilbake til skrivebordet. Uten noen feilmelding eller noe slikt. Jeg har satt programmet som "Kjør som Administrator". Hva er problemet?
espinos Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Men nå har jeg et nytt problem. Når jeg prøvde å installere 4.41-patchen får jeg ikke startet spillet. Jeg trykker på spillet, og skjermen blir svart i noen sekunder og hopper tilbake til skrivebordet. Uten noen feilmelding eller noe slikt. Jeg har satt programmet som "Kjør som Administrator". Hva er problemet? Ingen vits å begynne å spille nå.. Du kommer bare til å bli eid.. vent til bf3:D
sindrejibb Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 (endret) Det var ganske usaklig. Noen som kan svare på spørsmålet mitt? Tenkte på noe... Går det fint å oppdatere rett fra 1.0 et eller anna til 1.41? Endret 1. februar 2008 av sindrejibb
espinos Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Det var ganske usaklig. Noen som kan svare på spørsmålet mitt? Tenkte på noe... Går det fint å oppdatere rett fra 1.0 et eller anna til 1.41? Usakelig, men sant..
sindrejibb Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Jeg tror kanskje jeg har funnet ut problemet. Jeg har installert en NoCD-patch. Erstattet den originale .exe-filen. Prøver å å installere på nytt og bare emulere et miniImage med daemontools, som visstnok skal funke med versjon 1.41. Patchen jeg hadde brukt var selvfølgelig bare for versjon 1.0 eller noe i den dur.
eXtreme-501 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Men det funker ikke online gjør det? Du burde kjøpe spill når du skal spille online xD
sindrejibb Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Nei, det fungerer visst ikke online, står at CD-keyen er invalid. Huff
Crysis Fan Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=27302
sindrejibb Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 (endret) Tenkte å kjøpe Battlefield fra Ebay (kanskje Deluxe edition, som er med SF-pakken). Så står det NTSC på noen, men er det noe NTSC eller PAL på DVD-ROM da? Eller er det bare å overse det? Denne virka ganske billig: http://cgi.ebay.com/Battlefield-2-Deluxe-E...bayphotohosting Hva tror dere om den? Det blir 125 NOK inkl. frakt. Endret 2. februar 2008 av sindrejibb
Skagen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. (Min uthevelse) Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.
Anbefalte innlegg