Baldy Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hei, Lurte på om det er noen her som vet hva som er galt med PC-en min. Når jeg slår den på kommer det a'er med strek over på hele skjermen. Windows gir beskjed om at grafikk driver ikke virker som den skal. Jeg får startet windows XP SP2 i sikkermodus. Jeg har reinstallert windows men det hjelper ikke, akkurat det samme skjer etter nyinstallasjon. Noen som har noe ide? på forhånd takk.
gammelerik Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 your doomed, lol. Feil på gpu virker som et alternativ.
Hestvik Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hei,Lurte på om det er noen her som vet hva som er galt med PC-en min. Når jeg slår den på kommer det a'er med strek over på hele skjermen. Windows gir beskjed om at grafikk driver ikke virker som den skal. Jeg får startet windows XP SP2 i sikkermodus. Jeg har reinstallert windows men det hjelper ikke, akkurat det samme skjer etter nyinstallasjon. Noen som har noe ide? på forhånd takk. Hvilke specs har du? Har du satt i strømkabelen til gpu korte?
mungo Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Du får ringe HP Support på 800 62 800 om PC-en din fremdeles er under garanti. Husk å ha tilgjengelig serienummer og produktnummer. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå