Pañolada Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hei Nå har det seg slik at jeg har spilt COD4 på PS3 en god stund også tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg det til pc også og det gjorde jeg. Og det funka veldig bra. Men nå skjer det ett eller annet galt så jeg ikke får spilt. Får denne feilmeldingen Eivou PunkBuster kicked player Eivou (for 0 minutes).. RESTRICTION: Service communication failure: PnkBstrA.exe Det som skjer er at jeg joiner en server også får jeg velge våpen, også tar det ca 8 sek, så får jeg feilmeldingen. Noen som vet hva feilen er? Jeg er ganske (veldig) n00b på data ting så prøv gjerne å forklar med litt enkle ord hvis det går. Takker for alle svar Endret 31. januar 2008 av Eivicious
cozmos Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Serveren får ikke kontakt med Punkbuster (et anti-cheat program) virker det som, derfor kicker den deg. Prøv å laste ned punkbuster på nytt og innstaler
Pañolada Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 (endret) Nå tror jeg ikke at jeg har lasta det ned, men at man kan skru det av og på i menyen (tror jeg(jeg er som sagt ikke veldig flink på data )) Takker for raskt svar Endret 1. februar 2008 av Eivicious
Urinator Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg hadde noe av det samme, men det gikk over etterhvert. Hvis du har vista kan du jo prøve å kjøre som administrator?
Pañolada Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Trykka run as administrator men da måtte men begynne helt på nytt, men det funka. Men så prøvde jeg å bare spille vanlig nå og gjett hva, det funka pluttselig nå. Takker for svar alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå