hans A Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Prøver å legge inn w98 på en gammel HD. Men jeg har problem med å koble til ADSL linjen min. (router) Får ikke satt opp det innebygde nettverkskortet. (nvidia drivere) Er ikke W98 kompatiel med hovedkort med innebygd ethernet port? Hovedkort Abit NF7-Nforce2. Windows 98 uten SP.
Spr0cket Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 hvis du åpner enhetsbehandling (f.eks. ved å trykke windowsflagg-knappen og Pause/Break - velge maskinvare og enhetsbehandling), sjekk der om det er et utropstegn ved siden av nettverkskortet ditt (dvs nettverksenheten på hovedkortet) - dette kan indikere en problem med nettverksdriver
hans A Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Under Nvidia nforce network controller står det: Enhetslasteren NDIS.VXD , NTKERN.VXD for denne enheten kunne ikke laste enhetsdriveren. Trykk oppdater for å rette denne feilen. Har prøvd å legge inn driveren flere ganger uten at det endrer seg. Har også prøvd flere ver av nforce driverne.
Spr0cket Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 jeg har ikke sjekka dette, men er du sikker på at det fins en driver som funker med win98 til nforce?
hans A Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Jeg fant noen løsninger via google som jeg skal prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå