eminem1 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 HeiHei Hvor kan jeg få lastet ned SA multiplayer lovlig slik at alt fungerer med en gang?
hiyah Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 sa-mp.com mtasa.com 2 mest kjente multiplayer mods for san andreas
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 sa-mp.commtasa.com 2 mest kjente multiplayer mods for san andreas Hva/hvor finner jeg det jeg må laste ned? Skjønte ikke så mye...
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 sa-mp.commtasa.com 2 mest kjente multiplayer mods for san andreas Hva/hvor finner jeg det jeg må laste ned? Skjønte ikke så mye... http://www.sa-mp.com/ jo..
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 sa-mp.commtasa.com 2 mest kjente multiplayer mods for san andreas Hva/hvor finner jeg det jeg må laste ned? Skjønte ikke så mye... http://www.sa-mp.com/ jo.. Skjønte at jeg skulle gå innpå på disse linkene, men hva nå Jeg har gått inn på Download og lurer på hva jeg skal laste ned? Er så mye å velge...
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 SA:MP 0.2.2 R2 Client Takk, så det nå Men nå er det et annet problem Når jeg har lastet filen ned og skal velge hvor jeg skal legge spille så går det ikke ann å trykke på "install" Noen som veit hvorfor?;S
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 SA:MP 0.2.2 R2 Client Takk, så det nå Men nå er det et annet problem Når jeg har lastet filen ned og skal velge hvor jeg skal legge spille så går det ikke ann å trykke på "install" Noen som veit hvorfor?;S Det er bare å kjøre .exe fila du lasta ned.. Så går du på start -> programmen -> SA multiplayer og starter programmet
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 (endret) SA:MP 0.2.2 R2 Client Takk, så det nå Men nå er det et annet problem Når jeg har lastet filen ned og skal velge hvor jeg skal legge spille så går det ikke ann å trykke på "install" Noen som veit hvorfor?;S Det er bare å kjøre .exe fila du lasta ned.. Så går du på start -> programmen -> SA multiplayer og starter programmet Ja, men jeg får ikke lastet inn spille Legger til et bilde Endret 1. februar 2008 av eminem1
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 (endret) Nei det var merkelig.. Funker knirkefritt her.. Endret 1. februar 2008 av gilera
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Nei det var merkelig.. Funker knirkefritt her.. mhm, men får du samme ikon slik jeg har fått? Har ikke noe med hvilkent program jeg åpner de i eller noe slik?:S
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Ja jeg får akkurat samme ikon opp og det er bare å dobbeltklikke på den og så skal det funke..
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ja jeg får akkurat samme ikon opp og det er bare å dobbeltklikke på den og så skal det funke.. Lastet ned fra den andre siden og fikk det til, men har nå et annet problem, hehe Jeg må finne gta_sa. exe fila, men jeg finner den ikke EDIT: Har søkt på hele datamaskinen og finner ikke denne filen, er det et sted jeg kan laste den ned? Når man skal innstalere spillet så får man spørsmål om hvor man vil legge spille to ganger eller noe slikt. Jeg tok begge på samme mappe, gjør det noe? bilde: Endret 1. februar 2008 av eminem1
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 (endret) For eksempel: C:\Programfiler\Rockstar Games\GTA San Andreas Spørs hvor du installerte SA.. Endret 1. februar 2008 av gilera
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 (endret) For eksempel:C:\Programfiler\Rockstar Games\GTA San Andreas Spørs hvor du installerte SA.. Har ikke noe som heter dette jeg^^ Skal jeg bare prøve å laste det inn på nytt? Hvordan gjorde du det? La du begge på samme sted og mappe? EDIT: Du vil vel ikke gi meg linken der du lastet ned spillet?slik at jeg kan laste ned akkurat det samme slik at jeg veit at det ikke er noe feil med filen Endret 1. februar 2008 av eminem1
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Ha du GTA San Andreas installert eller har du kun SA-mp?
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Ha du GTA San Andreas installert eller har du kun SA-mp? Har nok bare SA-Mp
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Da er det jo ikke rart! Du må jo ha hele San Andreas for å kunne bruke mp dvs hele originale spillet
eminem1 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Da er det jo ikke rart!Du må jo ha hele San Andreas for å kunne bruke mp dvs hele originale spillet haha, kjøper jeg bare det via steam så laster jeg ned sa-mp?
CFM Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Da er det jo ikke rart!Du må jo ha hele San Andreas for å kunne bruke mp dvs hele originale spillet haha, kjøper jeg bare det via steam så laster jeg ned sa-mp? En mulighet, ellers får du det overalt i elkjøp, expert osv.. Eller på piratbukta Men nærmere går vi ikke her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå