Gå til innhold

[Løst] Problem med CS skjønner ikkje ka det er:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med at når jeg spiller cs henger det skikkelig etter i ny og ne,

som når jeg sprayer med et våpen henger jeg igjen med at jeg ikke klarer å stoppe sprayen og

at jeg heller ikke klarer å dra siktet vekk fra der jeg skyter eventuelt på neste man

jeg skal skyte ned, skjer også av og til når jeg går med tastaturet at jeg bare forsetter litt til

siden etter at jeg har sluppet tasten.

Jeg har sletta cs og instalert det på nytt, instalert 2 forskjellige drivere

(fra nett pga jeg har mista CD-en som fulgte med),

og jeg har prøvd å bytte mus med en kamerat av meg. Til nå har ingen av tingene funka,

så om det er noen som har peiling på hva som kan være feilen setter jeg stor pris på om dere skriver det ned i

denne tråden, å ingen svar er dumme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MS-en var veldig høy :| Jeg spiller vanligvis med 20-40 ms. Prøv en norsk server.

Skjer med alle servera :S hmmm

Skrevet

Hadde akkurat samme problem før, og kan si det ikke var nette som gjorde det.

Hele maskina "fryser" på en måte, du kan ikke røre på musa, og knappene på tastaturet funker ikke.

For å prøve å forklare, dog det virker umulig ;

La oss si du strafer til siden, og skyter mot en fiende, så kommer denne "freezen." Man har nå mistet kontrol over tastatur og mus, og du strafer fortsatt, og sprayer uten mulighet til å stoppe det. Dvs likevel om du slipper musa, og slipper tasten, fortsetter maskinen å gjøre det.

Dette er noe som hvertfall til meg varte i kanskje 1-2 sekund eller noe i den duren, noe som er ganske avgjørende om vi snakker skillede motstandere.

Uheldigvis husker jeg ikke hvordan jeg fikk fikset det, men jeg gjetter reformateringen gjorde det for meg.

Før du gjør det kan du også prøve nytt tastatur.

Nå er jeg ikke helt sikker på at det var dette han mente, men oh well.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...