Gå til innhold

Tv tips for bruk på ps3 og pc 32"-37" min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phillips 32PFL5322

Hyundai Q321

Samsung LE32R32B

HANNspree XV32

Tatung V32MCHK

Andersson Y320 HD

Tatung V32MCGI

Hyundai E320D

Wiewell VMD3200P

 

kom med noe forslag, hehe.

Alle Tvene har fått karakter 4/5 eller høyere på Prisguide, alle Tvene koster også under 7000 kr. kansje noen her har noen erfaringer med noen av tvene som de kan dele med deg :) håper du finner deg en TV du vil bli fornøyd med :)

Lenke til kommentar
Phillips 32PFL5322

Hyundai Q321

Samsung LE32R32B

HANNspree XV32

Tatung V32MCHK

Andersson Y320 HD

Tatung V32MCGI

Hyundai E320D

Wiewell VMD3200P

 

kom med noe forslag, hehe.

Alle Tvene har fått karakter 4/5 eller høyere på Prisguide, alle Tvene koster også under 7000 kr. kansje noen her har noen erfaringer med noen av tvene som de kan dele med deg :) håper du finner deg en TV du vil bli fornøyd med :)

 

Takk :)

 

Noen forslag til 37 tommere da?

 

Likte veldig godt den samsungen, men den har bare 1 HDMI utgang, trenger 2 hvis jeg også skal koble inn pcen.

Lenke til kommentar

Den samsungen ville jeg ALDRI kjøpt hvis jeg var deg! R32? R89 er jo til salgs overalt nå, men langt høyere kontrast, bedre paneler, flere hdmi innganger osv osv..

 

Jeg har Philips 32" 5522.. strålende fornøyd med den =) Kjempeflott bilde! 6000kr hos siba :) Jeg er rimelig kresen på bilde, bytta forresten inn en Samsung M86 37" full-hd, og gikk til innkjøp av den 4k billigere philipsen.. og er mer fornøyd med den! bare 2 hdmi innganger, men utenom det er den knall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...