Gå til innhold

Tråden for WoW-exploration!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du liker bugwalking prør å klatre opp Mount hyjal fra Ashenvale siden. Helt øst går det en vegg rett opp som er grei å klatre opp.

 

Noen andre bugwalks du også kan prøve er å klatre opp til enfarians terrace (Dette går ike hele veien om du er gnom)så kan du også stikke inn i razorfen kraul opp hoppe over kanten og etter det hoppe vdere ut til barrens. Er mange forskjellige bugwalks, kommer bare på de to i farta.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Haha, likte den over AH. Kan ikke alle legge ut filmer, ellerså skjønner jeg / ingen hva dere mener.. :p (Er ny..)

 

EDIT: Og hva mente du med GM island? Game mod sitt sted? Hvordan kom du deg dit??

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Hei.

Er temmelig lei av wow, foruten biten som "tillater" meg og besøke "uninstanced" instancer, uåpnet landskap, eller walljumpe meg til topper etc.

 

Har selv vært i flere steder (søk ebc92 på youtube):

 

GM Island

Hyjal

og en god del småtteri...

 

Siste jeg har funnet er en vei som gir meg aksess til landet imellom Tirisfal Glades og Ghostlands. Er stort sett flatt landsdkap der, men kan også komme meg under stratholme derifra :)

 

Del det dere vet!

Hvis du var på gm island håper jeg du tok deg en tur til tire 6 vendoren^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tidligere, før patch 1.12 tror jeg det var, var det fullt mulig å komme seg til GM Island uten å endre noen filer.

 

Husker også at exploring var det eneste som fikk meg til å holde på med wow før jeg slutta for et års tid siden. Stedet du snakker om, det flate hvor Ghostland er, heter vel SM Roof tror jeg.

Grunnen til det var at mange brukte SM til å klatre opp, men selv oppdaget jeg en langt lettere, dog tregere vei å komme opp.

Nede til høyre i Tirisfal Glades, der hvor alle de små edderkoppene holder til, er det veldig lett å komme seg opp på fjellene før man fortsetter ferden på toppen av fjellene og fortsetter oppover mot SM.

 

Også det store platået til venstre for Deathknell er det lett å komme seg. Lag en UD og løp ned til den edderkopphula og like til høyre for den kan du begynne å hoppe litt oppover..

 

Dårlig til å forklare, men folk som kan å explore har uansett vært disse stedene før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Har vært i Outlands og The Black Morass.. I patch 1.6 elns :)

Outlands var da under utvikling, og BM hadde en hule med en stor og bratt fjelltopp elns inni. På et tidlig niva - Det manglet polygons i bakken x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Tror ikke det finnes noe tier6 vendor på GM island, bare fordi det finnes på noen private servere. De tester vel ut ymse der? Og gear kan de vel bare adde med enkle kommandoer;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...