Are-mnja Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Kjøpte meg en krasjet bmw for en tid tilbake. Den hadde en lcd skjerm innfelt i midtkonsollen. Jeg har endelig blitt ferdig med oppretting av bilen, og tenkte jeg skulle begynne med stereo osv, og da hadde det vært litt gøy å få lcd skjermen til å funke. Jeg har kjøpt meg omformer, og har tenkt å sette inn en playstation 2 i hanskerommet. Jeg har koblet lyden fra playstationen inn på aux inngangen på cd-spillern, slik at jeg får lyden på stereoanlegget istedet for skjermen. Bilde kabelen koblet jeg inn på "av 2" inngangen på lcd skjermen. Men jeg får ikke noe liv i lcd skjermen i det heletatt. Både playstation, lyd, og cd-spiller funker fint. Så jeg lurer på om det er noen kabel inn på skjermen som jeg mangler? Den må jo få strøm fra en plass, og det er bare 2 "av" utganger og en "aux" utgang. Skjermen heter LAVA bm7100i, om det skulle hjelpe Are
hognesk Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Hei. Kjøpte meg en krasjet bmw for en tid tilbake. Den hadde en lcd skjerm innfelt i midtkonsollen. Jeg har endelig blitt ferdig med oppretting av bilen, og tenkte jeg skulle begynne med stereo osv, og da hadde det vært litt gøy å få lcd skjermen til å funke. Jeg har kjøpt meg omformer, og har tenkt å sette inn en playstation 2 i hanskerommet. Jeg har koblet lyden fra playstationen inn på aux inngangen på cd-spillern, slik at jeg får lyden på stereoanlegget istedet for skjermen. Bilde kabelen koblet jeg inn på "av 2" inngangen på lcd skjermen. Men jeg får ikke noe liv i lcd skjermen i det heletatt. Både playstation, lyd, og cd-spiller funker fint. Så jeg lurer på om det er noen kabel inn på skjermen som jeg mangler? Den må jo få strøm fra en plass, og det er bare 2 "av" utganger og en "aux" utgang. Skjermen heter LAVA bm7100i, om det skulle hjelpe Are Hei. Jeg kjøpte en bil med en nøyaktig lik skjerm for et år siden. Den er også defekt. De jeg har snakket med tror det er fuktighet som er årsaken. Når skjermen er koblet til og spilleren + skjermen er slått på, og jeg lyser med en sterk lommelykt direkte på skjermen, kan jeg se menyen og skjermbildet, så jeg tror det er "lyset" i skjermen som er defekt. Men over til noe annet. Jeg ser at du kun har en ledning inn i skjermen, jeg har ledning i begge inngangene.. Vet ikke om det har noe å si. Hvis du klarer å fikse den, eller finner ut hva som er problemet, så setter jeg pris på at du forteller det her! Med vennlig hilsen Hogne Skår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå