Phoenix007 Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Ettersom jeg har tenkt å spille Warhammer online når det kommer så lurte jeg på om dette oppsettet funker til spillet? Jeg finner ingen info om System Req andre steder på nettet så jeg lurte på om dere kunne gi en pekepinn på det. Siden det takler crysis burde det vel takle warhammer? Takk for svar
Uberninja2 Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Om du kan spille Warhammer (nerdespill) Online. Kommer helt ann på hvor bra PC du har. Hvis du kan spille Crysis (kult spill) skal nok Warhammer (nerdespill) funke godt nok. Dette burde du jo egentlig vite.. Hilsen -Uberninja- Endret 29. januar 2008 av JohndoeMAKT fjernet personangrep
Villanden Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Blir vel som å spørre om en ferrari kan kjøre raskere enn en volvo 240. On topic: Ja, du vil ikke ha noe som helst problemer med å kjøre Warhammer Online.
Meraphi Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 La meg gjette.. Du har akkurat kjøpt ny pc? Frister veldig og bare si: "NEI du vil ikke kunne kjøre Warhammer Online, fordi utviklerne sikter på å lage et spill slik at alle som vil spille må investere i en pc til 17 000 kroner for å kunne kjøre det. Dette som et ledd i markedsføring for å overta markedet fra Blizzard. Dette blir også gjort for å få fokus bort fra den antakelige månedsavfiten på 400 kr/mnd. Ps. Var ikke jeg som sa at utviklerne ikke kunne markedsstrategi". Men ja tror du vil kunne kjøre det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå