Ottern Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Jeg har klart å legge fra meg vesken til den ene 580 EX'en min sammen med den tilhørende mini tripoden på en plass der jeg ikke har mulighet til å få tak i det igjen. Jeg har puslet litt rundt på nettet og har enda ikke klart å se at Canon selger dette som ekstrautstyr. Er det ikke mulig å handle en ny veske til blitzen sin om den skulle bli borte? Synes det er rart.. Hjelp og hint om hvor jeg kan få tak i dette mottas med stor takk! -Ottern
Ottern Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Hei! Jeg har klart å legge fra meg vesken til den ene 580 EX'en min sammen med den tilhørende mini tripoden på en plass der jeg ikke har mulighet til å få tak i det igjen. Jeg har puslet litt rundt på nettet og har enda ikke klart å se at Canon selger dette som ekstrautstyr. Er det ikke mulig å handle en ny veske til blitzen sin om den skulle bli borte? Synes det er rart.. Hjelp og hint om hvor jeg kan få tak i dette mottas med stor takk! -Ottern Ingen??
Pirmin Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Et kjapt søk på ebay kom opp med både veske og stativ.. Søkte på " 580ex stand"
Ottern Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Et kjapt søk på ebay kom opp med både veske og stativ.. Søkte på " 580ex stand" Jaggu.. Da skal jeg prøve det! Har brukt litt mer innvikla engelsk Takker... -Ottern
Pirmin Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, det er så typisk, det samme hender med meg gang på gang, men vi må huske på at det er ikke sikkert at selgeren som bor i Hong kong er så stødig i "Engrish"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå