Gå til innhold

BF2 lukker seg uten videre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg spillt på en BF2 bane og når vi vant og jeg skulle begynne på nytt igjenn bare lukket BF2 seg uten videre. det samme skjedde får noen dager siden da det var på slutten av en runde og plutselig bare lukket det seg. Er dataen for dårlig?

Windows XP

system:

Skjerm-kort: Radeon 9550 og Radeon 9550 secondary

ProssesorIntel® Celeron® cpu 2,40 Ghz

RAM: 256 Mb

Endret av BattleField Gamer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel, mistekravet for BF2 er 512MB RAM, og det er anbefalt 1G RAM. Kanskje det som er grunnen?

Endret av Tha-Soilder
Skrevet

skjer ofte hos meg selv og andre kompisser også... utrolig irriterende.. spiller slukker helt uten videre uten noen form for feilmelding eller en annen indikasjon om hva som er galt ...

Skrevet
Ingen feilmedlding elelr noe? reinstallert spillet? nye skjermkortdrivere?

Det som HebnosO sa :/ har uninnstalert det nå og får heller vente på ny data

• 4 uker senere...
Skrevet

Kanskje skjermkortet ditt går varmt? Det har skjeed meg et par ganger. Det kan hjelpe å prøve en annen driver til skjermkortet også.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har omtrent det samme problemet. PC-en min er god nok, med god margin, til å kjøre spillet, men hver eneste gang jeg trykker "Multiplayer" avslutter spillet. Noen som veit hva jeg kan gjøre?

Edit: Det er i BF2142

Endret av Olum
  • 2 uker senere...
Skrevet

Battlefield 2 er godt kjent for å ha slike CTD, crash to desktop og mange andre plagsomme bugs. CTD skjer med meg og, bare å bite sammen tennene å gjøre noe annet eller fyre opp Battlefield 2 igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...