ToLi Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Har du slått på slik at du ser skjulte mapper da Jeg har også norsk versjon. Vis skjulte mapper så finer du den nok.
smekk Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 YAY! nå fungerer det følgte VRG Scotty sine råd http://www.vistareadygames.com/showthread.php?t=100849
krillee Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 det er den samme løsningen som er postet på ea forumet, men bra å høre at den funker i alle fall anyways, hvordan viser jeg skjulte mapper?
ToLi Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 det er den samme løsningen som er postet på ea forumet, men bra å høre at den funker i alle fall anyways, hvordan viser jeg skjulte mapper? Kontrollpanel\Mappealternativer gå på vis og hak av "vis skjulte filer og mapper"
krillee Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 (endret) jo, jeg fant d ut men takker hm...hverken jeg som har vista eller en venn av meg som har xp fant en fil som heter options.ini, den enes fila jeg ser som ligner er options.big, kan det være denne? Endret 4. februar 2008 av engjac
ToLi Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 jo, jeg fant d ut men takker hm...hverken jeg som har vista eller en venn av meg som har xp fant en fil som heter options.ini, den enes fila jeg ser som ligner er options.big, kan det være denne? Du må lage otions.ini fila og legge til infoen som skal være der selv.
krillee Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 jo, jeg fant d ut men takker hm...hverken jeg som har vista eller en venn av meg som har xp fant en fil som heter options.ini, den enes fila jeg ser som ligner er options.big, kan det være denne? Du må lage otions.ini fila og legge til infoen som skal være der selv. jo men det stod at han kopierte den existerende ini fila å sletta lat inni og erstatta det med de verdiene, men hvordan lager man da denne? er det med wordpad? er ikke inne på slike ting...
ToLi Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Wordpad fungerer vel fint så vidt jeg vet. Bare og lagre fila som Options.ini så skal det være i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå