HoaXed Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hallo! Jeg har dette scriptet; <script language="JavaScript"> <!-- ver=parseInt(navigator.appVersion) ie4=(ver>3 && navigator.appName!="Netscape")?1:0 ns4=(ver>3 && navigator.appName=="Netscape")?1:0 ns3=(ver==3 && navigator.appName=="Netscape")?1:0 function playSound() { if (ie4) document.all['BGSOUND_ID'].src='test.mp3'; if ((ns4||ns3) && navigator.javaEnabled() && navigator.mimeTypes['audio/x-mp3'] && self.document.Bach.IsReady() ) { self.document.Bach.play() } } function stopSound() { if (ie4) document.all['BGSOUND_ID'].src='jsilence.mid'; if ((ns4||ns3) && navigator.javaEnabled() && navigator.mimeTypes['audio/x-midi'] ) { self.document.Bach.stop() } } //--> </script> Dette er for å spille av en fil når siden er lastet, samtidig som jeg kan stoppe den igjen for så å spille den av igjen hvis jeg ønsker. Problemet mitt er at musikken er 274 kb. Jeg synes det hele tar for lang tid å laste for siden. Kan jeg laste filen etter at selve siden er lastet ned. Eventuellt en swf fil som gjør dette siden jeg har et bilde som viser "play". Da kunne jeg hatt "laster ned, vennligst vent" samtidig. Noen forslag som kan gjøre det bedre? Her prøver jeg det ut? Tar det egentlig for lang tid? http://www.fredrikstad-cup.no/08/scripts/t...umn81/test1.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå