edds Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hei folkens, Kjøpte STALKER: Shadow of Chernobyl via steam her om dagen. Når jeg prøver å kjøre spillet, får jeg med en gang en feilmelding a la dette: "XRay Engine A crash has been detected by BugTrap. This is XRay Engine crash reporting client. To help he development process, please Submit Bug or save report and email it manually (button more...). Many thanks in advance and sorry for the inconvenience." Her kan jeg enten velge "Submit Bug" (da skjer det ingening, og jeg må lukke vinduet (not responding), "More..." (hvor jeg får opp dette som grunnen til crashen: XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\bin\xrCore.dll" at 0023:00EB7CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s) ) eller "close". Noen som har opplevd dette? Jeg bruker Vista 64, forresen, hvis det er relevant. Edds
kevinedomm Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har vista home premium 64, samme skjer med meg når jeg skal starte spillet, det slutter å svare
edds Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Glad det ikke bare er meg da. Men noen som har noen forslag? Jeg bør kanskje evt. kontakte Steam.
kevinedomm Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Gjør det, så får du igjen pengene, hvis ikke det er en fix som fikser detta da
Gjest member-97590 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kontakt heller forumet til GSC, tror du får fleire svar der. Gjorde det i går da eg hadde et annet problem angående lagring, fikk svar i løpet av kvelden. Trykk her for å komme til GSC sitt forum.
edds Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Kontakt heller forumet til GSC, tror du får fleire svar der.Gjorde det i går da eg hadde et annet problem angående lagring, fikk svar i løpet av kvelden. Trykk her for å komme til GSC sitt forum. Fant denne tråden på GSC-forumet, ser ut som det er akkurat samme problem som jeg har. Men altså ingen løsning der heller. Grrrr. Veldig irriterende. Men for all del, kom gjerne med forslag til hva som kan være løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå