Jtand Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Har tenkt å oversette et lite, simpelt spill til samisk. Hvilke spill er det mulig å gjøre dette på?
Garanti Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Helst spill som er åpen kildekode, det medfører minst jobb.
Roxxor Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Har tenkt å oversette et lite, simpelt spill til samisk. Hvilke spill er det mulig å gjøre dette på? Bf2 går an å oversette, jeg har i alle fall gjort det.. Men det er ikke akkurat et "små spill" da..
Rescue me Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg kan samisk . Hvor er du trådstarter fra? OnT: Jeg aner ikke . EDIT: Burde kansje ha sett på profilen først siden alt som jeg ville vite stod der . Endret 27. januar 2008 av KnewtFan
Jtand Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Jeg kan samisk . Hvor er du trådstarter fra? OnT: Jeg aner ikke . EDIT: Burde kansje ha sett på profilen først siden alt som jeg ville vite stod der . Kult Du snakker sikkert nord-samisk? Og da forstår vi ikke hverandre...
Rescue me Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kan samisk . Hvor er du trådstarter fra? OnT: Jeg aner ikke . EDIT: Burde kansje ha sett på profilen først siden alt som jeg ville vite stod der . Kult Du snakker sikkert nord-samisk? Og da forstår vi ikke hverandre... Snakker nord-samisk ja . Hva snakker du?
Jtand Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Jeg kan samisk . Hvor er du trådstarter fra? OnT: Jeg aner ikke . EDIT: Burde kansje ha sett på profilen først siden alt som jeg ville vite stod der . Kult Du snakker sikkert nord-samisk? Og da forstår vi ikke hverandre... Snakker nord-samisk ja . Hva snakker du? Lulesamisk...
Garanti Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Og for å leke moderator, og referere til retningslinjene: 9. Bumping og spamming er forbudt. I tillegg ingen grunn til å quote posten rett over
V5R1X Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hør med gjengen hos OpenTTD. De har ingen samiske oversettere, så muligens de er interesserte i å få tak i deg. Til å oversette brukes et webgrensesnitt som dette slik at tekniske kunskaper ikke skal komme i veien for oversettere. Les litt rundt på OTTD-hjemmesiden og send en mail til Attila Bán (Hans mailadresse finnes på OTTD-sidene), og meld din interesse. Han er en av de som styrer med online-oversetteren. (Det finnes ankepunkter i forhold til oversettelsen av språk som bruker ikke-latinske bokstaver. Jeg vet ikke hvordan dette stiller seg til samisk, men du kan lese mer om dette på OTTD's hjemmesider som sagt.) Selv er jeg en av "norsk bokmål"-oversetterne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå