DP Rusher Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Synes det er kjipt at man må låse opp nye bydeler etter hvert. Hvis jeg vil dra til et sted med en gang burde jeg fått lov til det.
zeox Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 slik har det vel strengt tatt vært i hvert eneste spill i serien, så hvorfor ikke nå heller? Det gir deg noe å jobbe mot samtidig som at det ikke slenger alt for mye i ansiktet ditt med en gang du begynner å spille. helt greit for min del
DP Rusher Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Det går fint an å ha en mainstory man sakte men sikkert følger uten at man trenger å begrense mulighetene man har i starten. Det funker fint i Elder Scrolls serien eller i Saints Row f.eks.
tiiim Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 syns det er fett jeg... da har man en grunn/motivasjon til å fortsette å spille. Om man har alt fra starten så er ikke det veldig motiverende. Husker fortsatt da jeg åpnet kartet fra San Andreas og tenkte F*******!!!! også begynte jeg å spille og tenkte "nå er noe galt". Trodde ikke spillet var låst siden jeg hadde så sinsykt mye plass. Så åpnet jeg det interaktive kartet og tenkte "F******, har jeg bare spilt på 1/3 av spillet, dette er gigastort!!!"
Skagen Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Det jeg festet mest oppmerksomhet ved er "mulitplayer". Dette blir spennende. Men litt teit at bilene enda eksploderer når de er FUBAR.
JulianR Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Drømmen hadde vært å få coop. Blir spillet så bra som det høres ut som, i tillegg til at det får coop, kommer spillet til å bli hyllet og bli det beste spillet noengang produsert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå