Gå til innhold

LOTRO Hakking Loading

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som ikke opplever noen form for hakking i dette spillet. Det irriterer meg ganske så mye. Har en kjempe maskin men uansett om jeg spiller på low så hakker like mye. Da mener jeg hakk med god fps 60++

noen som har funnet en løsning på dette siden det er en slags bug i spillet:

Link til youtube lotro:

eks

Vært fint om noen har peiling her????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vært fint om noen har peiling her????

Litt hakking vil det alltid være i et online spill siden du får må hakk hver gang en annen avatar kommer inn i ditt synsbilde. Problemet her er forsinkelsen ved kommunikasjon over internett og ikke maskinen din. Forskjellige spill har naturligvis forskjellige løsninger på dette problemet.

Se om dette stemmer overens med hakkingen du opplever. Kikket ikke på hele videoen din, men i den første delen løper du rundt i områder med mange andre avatarer, og da blir det fort småhakking for å få med deres utseende, bevegelser osv i ditt synsfelt.

Skrevet

jeg har hatt litt av det samme problemet du beskriver når jeg har spilt på lapptopen min, når jeg ikke har vært hjemme med min ubre internett tilkoblin :p

jeg tror det kan skyldes 1 nett hastigheten din, 2 at du har satt opp noe firewall opsett eller noe sånt, som gir deg noen sånne små spikes.

Skrevet

Nettkoblingen jeg. Har selv også en super maskin, men har en del problemer når jeg spiller, pga. jeger på WLAN og ikke har mulighet til å bruke LAN foreløpig. (Fattern gidder aldri å kjøpe oss en..to..tre trådøs switch/forsterker som vi kan ha i stua xD..stort hus -.- )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...