Armageddon Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 WoW Burning Crusade CD Key EU $ 27,34 Shipping time: 3-4 Days Men om du mener siden er legitim og har kort leveringstid får jeg prøve. Går det ikke som det skal handler det ikke om mer enn 150kr.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Finnes det en norsk side som man kjøper bare CD-keys fra nettet?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Finnes det en norsk side som man kjøper bare CD-keys fra nettet? Det har ikke jeg sett noe til hvertfall. Er det engelsken som er problemet kan du vel bruke babelfish eller noe til å oversette.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Neida, det er ikke til meg. Bare foreldra hans var skeptisk til å kjøpe fra en side i utlandet. (Engelsken min ligger på 5, så den er vel ikke så dårlig for alderen)
Armageddon Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Kjøpte CD-Key gjennom randyrun.com. Skal man betale med kort må man betale gjennom moneybrokers.com. Men det gikk jo greit det. Fikk cd-key på mail etter 3-4 timer.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hva med å sjekke siden? Du får det på dansk og svensk, det er vel godt nok? Men virker som det er lang ventetid på de fleste. Man kjøper vel kun CD-key for at man trenger det fortest mulig. Da vil jeg anbefale gamersloot, fått cd-keyene jeg har bestilt der rimelig kjappt.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Vel, skal snakke med han Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå