Gå til innhold

Hvor skal jeg kjøpe Iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har endelig bestemt meg for at jeg skal kjøpe Iphone, men jeg lurer på hvor jeg skal kjøpe?.

Jeg sett på simfreeiphone og lurer på om den er bra. Blir det da noen problemer med å få den over til norsk

menyliste osv.

FInt hvis noen kunne dele sine erfaringer eller hjelpe meg litt her

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller finn.no. Der får du iphone fra 3-4000 kr.

Eller, om du hadde muligheten til å kjøpe den i USA, noen du kjenner som er der/skal dit eller om du skal dit selv, ville jo det vært opptimalt. Med dagens dollarkurs ligger iPhonen (8GB) på 2100 NOK (399$) eller 16GB til 2650 NOK (499$)

Skrevet
Eller finn.no. Der får du iphone fra 3-4000 kr.

Eller, om du hadde muligheten til å kjøpe den i USA, noen du kjenner som er der/skal dit eller om du skal dit selv, ville jo det vært opptimalt. Med dagens dollarkurs ligger iPhonen (8GB) på 2100 NOK (399$) eller 16GB til 2650 NOK (499$)

Er det samme hvilken Iphone man kjøper i USA(versjoner o.l.)? Slik at enhver Iphone kjøpt i USA vil fungere relativt smertefritt i Norge?

Har nemlig en kamerat som skal til statene i påsken, hadde vært digg om han kunne plukke med seg en slik til meg ja.

Skrevet (endret)

iphone.wipeout.no ser bra ut det :)

iphoneguiden.no

justiphone.no

iphone.unlock.no

ebay.com

& finn.no da.

Bare noe linker jeg kom over når jeg tenkte på å bestille meg en. :p

Endret av jadz
Skrevet
www.apple.com <- Kjøp her.

www.jetcarrier.com <- Bruk denne til å frakte den hjem til kjære Norge ;)

Mye billigere enn å kjøpe på finn/qxl ol.

Betaler man 25% moms hvis man gjør dette?

Jeg måtte gjøre det ja. Har hørt om noen venner av meg som faktisk ikke møte, men i prinsippet så ja.

Skrevet
Heihei, du får ikke kjøpte iphone i norge i 2008. Kommer til Norge i 2009. Du kan dra til utlandet å kjøpe... :whistle:

Hvordan pokker vet du det? Ikke fastslå noe som ikke er 110% sikkert.

Skrevet

Jeg vil påstå at du søker igjennom www.ebay.com etter iphone.

Skulle egentlig kjøpe meg den selv for noen måneder siden men ble til at jeg dro i butikken å kjøpte meg en LG PRADA ^^

Skrevet

Hørt om folk som får iPhones fra eBay for 2000-2500 kr, 90% av sendingene blir ikke fortollet - spørs om du har bedt senderen om å "fake" informasjon om pakken.

Skrevet (endret)

Men hva med garanti? Finnes det etter du har låst den opp? Er jo ikke sjeldent man får problemer med mobiler.

Endret av BjoroyIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...