Anders Moen Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) Hei Når jeg skal lakkere bilen min, så prøver jeg å lagre og får beskjed om at fila er "read-only" åssen fikser jeg det? Er i Vista forresten..og jeg regner med at fila er denne: C:/Brukere/Anders/TrackMania Nations ESWC/GameData/Profiles/Anders_Moen.Profile Det står at den ikke er skrivebeskyttet. Ikke de andre filene der heller Noen som vet hvorfor? Endret 26. januar 2008 av Anders Moen
steinar2000 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Prøvd å spurt på Trackmania.no? Skulle tro du får bedre respons der.
Anders Moen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Ja, tror det jeg og, men det funka ikke når jeg prøvde her om dagen. Fikk aldri noen mail hvor jeg skulle aktivere meg Det ligger jo hundrevis av MySQL feilmeldinger overalt der, så plutselig ligger sikkert brukernavn og passord til brukere et sted der og, så jeg skal ikke prøve på nytt hehe Men jeg fant det ut, jeg sjekka på hele mappa til trackmania og da var den skrivebeskyttet så jeg tok opp den beskyttelsen og da funka det. Måtte gjøre det på mer enn bare fila tydeligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå