Lange Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har laget en CSS spray, men jeg vil helst fjerne den hvite bakgrunnen, den ødelegger bilde. Har lagt merke til at default sprays har ingen bakgrunn, hvordan få til dette?
Garanti Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) BMP og GIF støtter "tomme" områder, mens PNG støtter alpha-kanaler, dvs. gjennomsiktighet. JPEG har ikke støtte for dette. Sjekk denne tutorialen. Dersom du ikke er så dreven i Photoshop/GIMP, kan jeg fikse bildet for deg, dersom du laster det opp. Endret 26. januar 2008 av garanti
Lange Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Har prøvd i photoshop, men det funka ikke. Dette er bilde btw, lyst å gjøre det for meg? http://i112.photobucket.com/albums/n187/Sc...smasknarmor.jpg
Garanti Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Dobbeltpost er fy-fy Funker dette: ? Det sorte området er egentlig gjennomsiktig, test først. Endret 27. januar 2008 av garanti
Lange Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 (endret) Måtte jo bumpe tråden, var på andre side. Takk, men hvilken filtype skal jeg lagre det som? edit: tror jeg må last ned for at det skal fungere. Kan ikke bare kopiere det. Endret 29. januar 2008 av Lange
Garanti Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Trykk en gang på bildet for å åpne linken til der den store versjonen av bildet ligger. Så høyreklikker du på bildet og velger "Save as" eller "Lagre som". Da kan du lagre bildet som en PNG-fil
Lange Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 Hmm. CSS støtter ikke PNG :/ Et annet format som funker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå