Gå til innhold

Kjøp på Ebay.


Anbefalte innlegg

Ok, nå får sikkert jeg mye pepper for å ha laget en ny tråd om E-bay, men ville ikke bruke en annen sin tråd.

 

Jeg har lenge siklet på en Nikkor AF-S 55-200mm VR (correct me if im wrong) til mitt D40.

Så tittet jeg på E-bay i går, og fant jo ut at prisene kan du jo får ned til 1500 NOK m/frakt.

 

Så spør jeg, er dette trygt?

 

På forhånd takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Handler mye fra Utlandet og det meste av det via Ebay, ennå ike møtt å noen problemer og vil si det er veldig trygt, Har brukt paypal gjennom Ebay hver gang, men Visa kreditt hos butikker.

 

Men ta noen huske regler:

 

Er det en som ikke har solgt noe før og har veldig mange ting til salg så vær skeptisk

Ville ikke handlet fra en med mindre enn 80% positive karaterer

Andre ting som for deg til å tenke deg om før du anser det som et trygt kjøp, som utløser den innebygde alarmen din :p

 

Edit: Har aldri kjøpt foto utstyr fra utlandet før, faktisk ikke fra norge helelr så snakker sånn generelt

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Er det en som ikke har solgt noe før og har veldig mange ting til salg så vær skeptisk

Ville ikke handlet fra en med mindre enn 80% positive karaterer

 

Jeg ville ikke handlet fra noen med lavere enn 99% positiv feedback. Les i tillegg de negative feedbackene for å se hva/hvorfor som ble oppfattet som negativt.

 

For min del har jeg "bare" kjøpt små-utstyr til kamera (trådløs trigger til blits, studioblits, etc,) og ikke objektiver eller kamerahus...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...