oessann Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hei! Har en måneds gammel pc. La inn vista, men så ble det no feil, så jeg måtte legge inn xp pro i dag. Etter jeg la inn xp, så har jeg ikke fått fiksa nett. Cden med drivere (nettverksdriver osv) vil ikke leses i cdrommen, så jeg får ikke innstallert det. CDen fungerer på laptopen, så jeg vet ikke hva som er galt? Har prøvd en annen cd, og den fungerte fint.. Takk for respons! Endret 25. januar 2008 av oessann
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Prøv å skaffe drivere fra nettet
anaflabet Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Du kan evt legge driverne over på en usb-disk via laptopen, og satse på at det funker bedre...
oessann Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Ja.. får laste ned noe fra nettet og legge på minnepenn hvis jeg finner! Men er da merkelig at pcen ikke vil lese cden?? :s
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 (endret) Klarer CD-rommen å lese andre cd-er (når du er i XP/Vista)? Endret 25. januar 2008 av heanwi
oessann Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Klarer CD-rommen å lese andre cd-er (når du er i XP/Vista)? Ja faktisk..
oessann Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Har prøvd CDen med alle driverne på laptopen, og cden fungerte. Men hvorfor fungerer ikke cden på den stasjonære? Har prøvd andre CD-er på den stasjonære, som fungerte, men ikke den hovedcden med alle driverne.. Er jo så latterlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå