arkael Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 lurer på hva jeg kan få for denne PC-en: min pc deler som ikke er på listen: eldre chieftec kabinett av typen midi atx med dør 5stk kabinett vifter av typen silentFX (1: 120mm 2:92mm 2:80mm) xion psu 500w atx rev 2.1 operativsystem: vista ultimate 64bit, knyttet til hovedkortet. håper på et snarlig svar
Olavxxx Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 lurer på hva jeg kan få for denne PC-en: min pc deler som ikke er på listen: eldre chieftec kabinett av typen midi atx med dør 5stk kabinett vifter av typen silentFX (1: 120mm 2:92mm 2:80mm) xion psu 500w atx rev 2.1 operativsystem: vista ultimate 64bit, knyttet til hovedkortet. håper på et snarlig svar Jeg ville si: ca. 6000kr. Det er enklere å selge en quadcore enn dualcore nå. Du har litt mer disk enn "standardpakker" ute, samt du har jo masse vifter og en skjerm. Du kan jo prøve å starte bud på QXL, sett startbud på 6000kr, prøv minstepris på 7000kr. Om du er fornøyd med den prisen da Om ikke, så lar du vær å selge eller prøver deg med høyere pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå