SupRnova Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Heisann. Fikk mye ny hardware i bursdags presang nå. Så jeg monterte ihop alt. Kjøpte også et nytt skjermkort siden jeg fikk pci-exp, på hket. Nå kjører jeg 754 AMD Sempron 3400+, 2.5 GB RAM, XFX Gerforce 8600GT og 1 stk 250GB SATA disk på en strømforsyning på 350w. i alle fall, alt av formatering gikk knirkefritt. Instalasjon også. Så begynte jeg å legge inn drivere til hovedkortet og dermed til skjermkortet. Det var da problemene begynnte. Restartet og skulle begynne med windows update, Bang. Og alt hang seg opp. Så kom det en kjapp blåskjerm og pcen restarter seg selv. Det merkelige er at dette skjer ikke før jeg begynner med "tunge" prosesser. Slik som å trykke på internett, spille musikk osv. Selv tror jeg problemet ligger i psuen. Men hvorfor fungerte alt knirkefritt før og mens jeg la inn drivere? Har en 460w psu liggende men klarte å sprenge sikringen på den (ikke spørr hvordan vær så snill). Så den skal monteres når den er iorden. Men midlertidig bruker jeg en gamle. Hjelp anyone?
SupRnova Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Modda den Tok av hver eneste kontakt og satt på sleeves. Så var det en kontakt som var på feil plass og dermed gikk sikringa. Tror det er glass sikring så må finne feilen og skifte sikring.
PerB Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Sjekk koblinger og vifter. Kan være varme - noe som først slår ut ved belastning. Hva sier bluescreen (slå av automatisk restart) slik at du kan lese feilmelding. Søk med feilkoden på Google eller hos Microsoft. Sjekk minnet (f.eks med memtest).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå