thunstop Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) hei. plutselig en dag så forsvant task manageren og når du trykker ctrl + alt +del så kommer det ikke opp noe. bare andre muligheter . i control panle sier den at administratoren har disabled task manager. er det noen som vet hvordan og fikse dette. EDIT: #løsningen# [som Jyztrik fortalte om :] fulgte denne linken og gikk på hkey_user så gikk jeg gjennom alle som var i den til jeg fant disable task manager siden den linken er for xp så er det som regel forandra på noen av navna i registre så vis ikke den ligger der den skal ligge i følge linken så let gjennom alle userne , eller spør meg om hjelp , pm eller post her Endret 24. januar 2008 av thunstop
Gjest Slettet-cl2qXq Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) hei. plutselig en dag så forsvant task manageren og når du trykker ctrl + alt +del så kommer det ikke opp noe. bare andre muligheter . i control panle sier den at administratoren har disabled task manager. er det noen som vet hvordan og fikse dette. #bilde kommer snart# Synes du kunne googlet litt før dette inlegget Men sjekk denne tråden.. Eller denne: Er for Xp men kan jo hende den kan hjelpe edit: Fra Microsoft Endret 24. januar 2008 av Slettet-cl2qXq
thunstop Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 ja skal prøve det .. er litt kjapp til å poste noen ganger , vet at jeg alltid får hjelp her så. hadde litt dårlig tid til å vente for jeg flytter så jeg mister internetten i 1 uke så måtte bare finne ut det
Gjest Slettet-cl2qXq Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 ja skal prøve det .. er litt kjapp til å poste noen ganger , vet at jeg alltid får hjelp her så. hadde litt dårlig tid til å vente for jeg flytter så jeg mister internetten i 1 uke så måtte bare finne ut det Funket noen av dem? Isåfall hvem av dem? Litt interresannt og vite;)
thunstop Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 (endret) Funket noen av dem? Isåfall hvem av dem? Litt interresannt og vite;) vis du hadde skjekket over der jeg har redigert litt så skrev jeg om hvordan jeg fiksa det EDIT: #løsningen# [som Jyztrik fortalte om :] fulgte denne linken og gikk på hkey_user så gikk jeg gjennom alle som var i den til jeg fant disable task manager siden den linken er for xp så er det som regel forandra på noen av navna i registre så vis ikke den ligger der den skal ligge i følge linken så let gjennom alle userne , eller spør meg om hjelp , pm eller post her Endret 25. januar 2008 av thunstop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå