trMaG Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei, Problemstillingen er som følger; Ønsker å se filmer på TV'en fra en stasjonær PC som står et stykke fra TV'en. Følgende utstyr har jeg: - Ett stykk stasjonær PC med Windows Vista Business Edition (altså uten Windows media center) 6 meter fra TV'en. - TV tilkoblet en XBOX 360. Jeg har forstått det slik at XBOX360 har mulighet for å fungere som en extention til Windows media center; dvs at man kan se filmer fra PC-en på TV'en. Spørsmål: Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få Windows media center på den stasjonære uten å måtte oppgrader til Windows ultimate; noe som vil koste meg mange høvdinger. Er det mulig å få tak i Windows media center som ikke er bundlet til operativ system? Altså som et eget program? På forhånd takk! magnus
Lam Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Tvilsomt. http://www.microsoft.com/windows/products/...uy/default.mspx Med mindre du finner en mindre lovlig versjon, hvis det finnes.
IP Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Du trenger vel streng tatt ikke media-center for å dele media med an Xbox 360. Hvis du setter opp media sharing gjennom windows media player skal xboxen se media-innholdet på denne PC-en. Du får ikke et fancy grensesnitt, men streaming av film og musikk skal fungere fint. IP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå