whertigo Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Heisann. Har et skikkelig problem her. Installerte en bunch med sikkerhetsoppdateringer i går kveld, og etter oppstart fungerer alt som det skal i ca 4 minutter. Da kutter det trådløse nettverket ut, og siden fryser vista helt. Det vil si; du kan fortsatt slå av maskinen med den fysiske avknappen, men maskina blir stående på "Avslutter...". Jeg er temmelig sikker på at dette skyldes en sikkerhetsoppdatering for x64 fra i høst, da jeg fikk akkurat samme problemet. Da avinstallerte jeg update'n og problemet var borte. Det var ikke meninga å installere denne på nytt nå, men den ble med i dragsuget. Mener oppdateringa hadde noe med "forbedring av trådløst nettverk" å gjøre. Noen som har vært borti dette? Har et asus p5k deluxe-hovedkort og bruker wifi-funksjonen på dette til å koble til nett. Windows vista 64 ultimate. Endret 22. januar 2008 av whertigo
whertigo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Fant flere med samme problemet: http://www.tutorials-win.com/Vista/Vista-wont-272865/ Har prøvd å avinstallere driveren fra microsoft, og sett etter nye oppdatert driver for wifi-kortetpå sidene til asus, men de nevner ikke wifi-delen i det hele tatt engang, merkelig nok. Har leita opp driverne fra realtek sin side og har installert den, ser ut til å ha løst problemet. *krysser fingre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå