kjottboller Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Rasisme i arbeidslivet Hei! Jeg er en skoleelev som har fått i oppgave, sammen med noen andre medelever, å finne ut mer om rasisme i arbeidslivet. Jeg er den i gruppen som har som oppgave å se nærmere på hvilken måte enkeltindivider av annen etnisk bakgrunn blir behandlet annerledes i jobbsammenheng og hvorfor? Hvis du tilfeldigvis er av en annen etnisk bakgrunn enn den hvite (med mindre du er hvit i huden og har opplevd å bli behandlet rasistisk av noen av forskjellig etnisk bakgrunn enn deg selv), hadde vi satt veldig stor pris på om du tok deg tid til å svare på noen enkle og raske spørsmål. Du trenger ikke å ha opplevd noe stort i sammenheng med rasisme i arbeidslivet, for husk at for oss er få svar bedre enn ingen svar. Svar raskest mulig. På forhånd, takk! "Har du noen gang blitt behandlet annerledes i jobbsammenheng grunnet din kulturbakgrunn og/eller rasebakgrunn? Om forrige spørsmål appellerer til deg, fortell litt om hvor og når dette fant sted. Hvordan fikk denne behandlingen deg til å føle deg? Har denne behandlingen hatt noe negativ eller positiv innvirkning på deg i senere tid? Hvorfor tror du at noen av annen utenlandsk bakgrunn, rasebakgrunn eller kulturbakgrunn i noen tilfeller blir behandlet annerledes i jobbsammenheng? Om du kjenner noen som har opplevd dette, fortell kort om deres opplevelser."
Feltherre Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Har du ikke allerede en tråd?? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899157
kjottboller Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Har du ikke allerede en tråd??https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899157 Jo, men jeg tenkte at innlegget mitt begynte å havne litt langt ned på listene, og jeg er ute etter at folk skal legge merke til det. Det haster nemlig med tanke på å få svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå