Gå til innhold

Divx filmene virker ikke etter bruk av DivFix!

deloner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg bruker Divfix til å fikse på divx filer som inneholder feil.Det har fungert fint hele tiden, men igår så begynte tullet.Filmer som jeg har/eller fikset, vil ikke starte uansett hvilken avspiller jeg bruker.Alle filmene funker som vanlig hvis jeg IKKE bruker DF, men etter jeg har brukt det så kommer det f.eks denne feilmeldingen i WMP: ClassFactory kan ikke levere forespurt klasse..I Zoom Player: Unable to create filters for(filadresse), this may due to a corrupt file or missing.Håper noen kan hjelpe meg raskt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis filmene fungerer før du kjører DivFix, så foreslår jeg at du simpelten lar være å kjøre DivFix. Er ikke noe poeng da.

Hvis filmene ikke fungerer før du kjører DivFix, og ikke fungerer etterpå heller, så er vel en feil DivFix ikke klarer å rette. Det har jeg vært borti, får da beskjed av DivFix om korrupte data.

Skrevet

Nå fatter jeg ingenting.Jeg prøvde å bruke AVI FIXED 1.1 på de filene som jeg hadde brukt Divfix på, og da fungerte det! :woot: Hva er det som foregår?

• 8 måneder senere...
Skrevet

Vet at denne tråden er hauggammel, men jeg fant den i et søk etter å ha hatt det samme problemet, og det kan det jo hende at andre gjør ved å søke på samme feilmelding.

Bekrefter løsningen som ble brukt her - Divfix hjalp ikke - det gjorde imidlertid AVI Fixed. Et nytt bekjentskap for meg, tregere rnn Divfix men hva gjør det når programmet gjør jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...