Gå til innhold

Hvem kan trimmer yamaha motorer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne diskusjonen har vi vel tatt flere ganger før med deg robin89, kunne du ikke heller bumpa opp en av de gamle trådene dine i stedet for og starte en ny?

 

Men for og ta det kort:

Din motor er samme som 25og 30hk, så du kan kjøpe de delene som er forskjellige fra disse motorene og sette over på din, noe som mest sannsynlig blir dyrere enn og kjøpe deg en tilsvarende større motor, du kan også for og trimme den enda mer porte den, noe som jeg ikke aner hvordan man gjør, men det innebærer at du må splitte motoren, som igjen resulterer i brukne bolter og kostnader i form av nye pakninger, og jeg vet ikke om du heller har kunnskap til og gjøre dette?

Lenke til kommentar
Denne diskusjonen har vi vel tatt flere ganger før med deg robin89, kunne du ikke heller bumpa opp en av de gamle trådene dine i stedet for og starte en ny?

 

Men for og ta det kort:

Din motor er samme som 25og 30hk, så du kan kjøpe de delene som er forskjellige fra disse motorene og sette over på din, noe som mest sannsynlig blir dyrere enn og kjøpe deg en tilsvarende større motor, du kan også for og trimme den enda mer porte den, noe som jeg ikke aner hvordan man gjør, men det innebærer at du må splitte motoren, som igjen resulterer i brukne bolter og kostnader i form av nye pakninger, og jeg vet ikke om du heller har kunnskap til og gjøre dette?

 

 

Hehe ok.. men jeg lurte på om det var noen som viste om noe firma som trimmer sånne motorer. har ikke tenkt til å gjøre det selv. skal sende den inn pga skal brukes på en winrace. og jeg har lyst til å trimme den profisjonelt.:) Så spørsmålet er da. Hvilket firma kan trimme sånne motorer?=)

Lenke til kommentar
Dette kommer jo til og koste mye mer enn det vil koste deg og selge din motor og kjøpe en større en da......

 

 

Ja blir nokk det. men må tenke på vekta på båten å vett. Større motor, større vekt :)

 

Spiller det egentlig noe rolle på hvilken båt motoren skal stå på?

Jeg hadde trimmet den selv. selvom jeg skulle hatt motoren på en askeladden, hurrycane eller en ferge ..

 

 

Hehe egentlig ikke. Men er ikke så mye man for gjørt med motoren selv da. (Bytte gasser)

Lenke til kommentar

Større motor betyr for all del ikke større vekt, f.eks ble din motor også levert i 30hk som sagt mange ganger før, og hvis du kjøper en slik motor vil du jo få flere hk og like lite vekt.

Og bytte de delene som gjør denne til en 30hk er null problem men det kan koste litt og få tak i de, sannynligvis mye mer enn mellomlegget til en større motor............

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...