nubee Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg leter etter gratis php-templates. Jeg har prøvd å google litt, men finner lite. Jeg er ganske fersk med php, og ønsker å prøve ut litt ved hjelp av noen "snarveier" først. Noen som vet om steder jeg kan kikke?
Dryper Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg leter etter gratis php-templates. Jeg har prøvd å google litt, men finner lite. Jeg er ganske fersk med php, og ønsker å prøve ut litt ved hjelp av noen "snarveier" først. Noen som vet om steder jeg kan kikke? se om du finner noe på www.tizag.com
Alex Moran Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hva mener du med PHP templates? PHP scripts?
nubee Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Hva mener du med PHP templates? PHP scripts? Med det mener jeg sider som er bygd opp med php, som en mal eller utgangspunkt.
WiRRE Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg leter etter gratis php-templates. Jeg har prøvd å google litt, men finner lite. Jeg er ganske fersk med php, og ønsker å prøve ut litt ved hjelp av noen "snarveier" først. Noen som vet om steder jeg kan kikke? Mambo Jomla phpbb etc? Les i steden php tutorialen på Hardware.no, så får litt bakgrunn.. husk å lek med eksemplene mens du leser, så skjønner du mye mer.. er mye lurere å lære seg LITT grunnleggende php før du setter i gang med å modde noe greier andre har laget...
Dryper Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg leter etter gratis php-templates. Jeg har prøvd å google litt, men finner lite. Jeg er ganske fersk med php, og ønsker å prøve ut litt ved hjelp av noen "snarveier" først. Noen som vet om steder jeg kan kikke? Mambo Jomla phpbb etc? Les i steden php tutorialen på Hardware.no, så får litt bakgrunn.. husk å lek med eksemplene mens du leser, så skjønner du mye mer.. er mye lurere å lære seg LITT grunnleggende php før du setter i gang med å modde noe greier andre har laget... www.tizag.com er ei god side for å lære basics php det var der jeg startet
Wackamole Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det finnes ikke noe som heter PHP templates, PHP er ikke en standard kode, PHP er en kode man utvikler selv for sine egne vilkår og funksjonalitet! Vis det er en vanlig side du trenger kan du google etter html templates, free website templates, css templates. Når du finner en template som passer deg, kan du komme tilbake og spørre etter hvordan du skal lage nyhets side, og galleri etc. ./Famen
WiRRE Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg leter etter gratis php-templates. Jeg har prøvd å google litt, men finner lite. Jeg er ganske fersk med php, og ønsker å prøve ut litt ved hjelp av noen "snarveier" først. Noen som vet om steder jeg kan kikke? Mambo Jomla phpbb etc? Les i steden php tutorialen på Hardware.no, så får litt bakgrunn.. husk å lek med eksemplene mens du leser, så skjønner du mye mer.. er mye lurere å lære seg LITT grunnleggende php før du setter i gang med å modde noe greier andre har laget... www.tizag.com er ei god side for å lære basics php det var der jeg startet Begynte der selv
nubee Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Så det går fint an å lage en vanlig side i html, og så legge inn php i etterkant? Med ulike funksjoner?
Wackamole Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Ja, det er det PHP er... Stedenfor og gå i kildekoden vær gang du skal legge til en nyhet, kan du ordne et admin system, og legge inn fra et Word lignende textfelt. Du burde gå tutorials og guider, slik som dem har sagt tidligere i posten, for og lære litt grunnlegende php og mysql.. ./Famen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå