balaba6 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 css siktet mitt har vært borte en god stund nå, og jeg vet bare ikke hvordan jeg kan få det tilbake??? trenger hjelp!!!???
panzeNOR Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 css siktet mitt har vært borte en god stund nå, og jeg vet bare ikke hvordan jeg kan få det tilbake??? trenger hjelp!!!??? In-game >Press ESC>Options>På toppen skal det da komme en meny, trykk på alle alternativene og se om du finner noe der.
TrueNo Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 (endret) prøv "cl_crosshairscale 1200" "cl_crosshairalpha 200" "cl_crosshaircolor 1" "cl_crosshairusealpha 1" "crosshair 1" Endret 20. januar 2008 av BitFrost^
balaba6 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 takk!! det funket:D jeg har savnet et såå mye !!
iNeo Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det er crosshair 1 eller cl_crosshairscale xxx som har med siktet å gjøre, crosshair viser siktet, og scale bestemmer størrelsen. Kan også være alpha, men tror ikke den funker. Kan noen bekrefte dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå