Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen sender hjerte til meg over msn, skal jeg sende hjerte tilbake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hjerte er blitt overbrukt, jeg sender det tilogmed til kompiser, drit i hjertene, de betyr ikke en dritt.

Vet at hjerter ikke betyr noe særlig, bruker selv å sende det til noen kompiser, men når jeg til og med vet at i hvert fall en av jentene som bruker å sende til meg er intressert og at en annen sansynligvis er det, men jeg er ikke intressert i dem skal jeg da sende tilbake?

Lenke til kommentar
Nå vet ikke hvor gammel du er, men det har seg slik at den yngre garde kan pøse på med både både hjerter og "elsker deg" uten at de mener noe som helst med det.

Må vel si at det stemmer, i hvert fall sånn halveis :p .

 

Send heller smilyen med solbriller.. Too cool for school

Bruker vanligvis å sende smiley.

Lenke til kommentar
Kan si at jeg ikke er forelsket i noen av disse jentene.

 

Det er vel kanskje grunn nok til å la være, tror du ikke? Hvis du ikke er interessert i jentene så bør du jo ikke spre falske forhåpninger og leke med følelsene deres.

Er enig i det, men føler jeg på en måte blir presset til å sende et hjerte og det ville vært uhøflig å ikke gjøre det. Hvert fall hvis noen sir "Gla i dæ" skal jeg bare si " :) " eller bør jeg si "gla i dæ åsså"?

Lenke til kommentar
Kan si at jeg ikke er forelsket i noen av disse jentene.

 

Det er vel kanskje grunn nok til å la være, tror du ikke? Hvis du ikke er interessert i jentene så bør du jo ikke spre falske forhåpninger og leke med følelsene deres.

Er enig i det, men føler jeg på en måte blir presset til å sende et hjerte og det ville vært uhøflig å ikke gjøre det. Hvert fall hvis noen sir "Gla i dæ" skal jeg bare si " :) " eller bør jeg si "gla i dæ åsså"?

 

Jeg bruker alltid og skrive "Koskos :)" når de skriver gla i deg og jeg ikke har noen spesielle følelser for motparten

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig koselig når jeg får hjerter i hvert fall :grin: og det synes vel de fleste andre også.

 

MEN ikke overdriv, jeg sender bare til folk jeg er venn med, trenger ikke bety at jeg er forelska, men glad i denne personen :love:

Overdriver du og sender klemz og koz og kyss og <3 osv etter annenhver setning virker du bare falsk.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det kan være litt vanskelig å tolke når noen sender meg <3. Jeg har kjæreste, og personen som sender slike vet det. Jeg tror han bare er slik, så derfor velger jeg å ikke legge meg opp i det, men siden jeg ikke er interessert så sender jeg ikke hjerter til han, og egentlig ikke til noen andre enn kjæresten. Det føles bare rart ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...