YNWA96 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) 1.BlackBaller - svarteliste av de personene du ikke vil skal nå deg samt automatisk sms til de utvalgte.Les mer om dette på www.killermobile.com 2.Best Profiles - Program som ordner profilene automatisk for deg.Feks Generell fra 08-22 og lydløs fra 22-08.I tillegg kan du velge lydløs automatisk hver gang du her et møte oppført i kalenderen.Les mer om dette på www.smartphoneware .com Disse 2 programmene er helt fantastiske.Håper flere prøver de og poster tilbakemeldinger etterpå. Endret 19. januar 2008 av Nseries
YNWA96 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 å dette funker akkurat som det skal? ja hos meg gjør det jo det ellers hadde jeg ikke anbefalt de.
Bister Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 å dette funker akkurat som det skal? ja hos meg gjør det jo det ellers hadde jeg ikke anbefalt de. ja, kansje dette er verdt å prøve da slipper å tenke på midt i skoletimen: shit! tror jeg glemte å sette på lydløs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå