Gå til innhold

Våre favorittmobiler: Del 5


Anbefalte innlegg

Her var det mange kjente telefoner ja! Sitter faktisk akkurat og vurderer om jeg skal bestille E51, og dette ble nok den berømte dråpen...;)

 

Jeg bruker for tiden min gamle D600E (med EDGE), ble tvunget til å hente den ut av skuffen da min 6300 sviktet og ble sendt til Zodiac for andre gang, hvor den fremdeles befinner seg, ferdig reparert...

 

D600(E) må være den minst vellykkede telefonen jeg har kjøpt. Jada, den er stilig, skyvemekanismen er deilig, den var proppfull av teknologi, og byggekvalitetet noe av det beste jeg har vært borti. Men menyene er ikke gode, for ikke å snakke om at de som har oversatt dem tydeligvis skulket skolen den uken man lærte om ord deling og bruk av binde-strek. ;) SMS-skriving er også et rent helvete for en som har sverget til Nokia hele livet. Ett trykk på feil tast, så er man ute i hovedmenyen og alt man har skrevet er borte. Og på min telefon er det helt umulig å lukke gummiluken over kortsporet når man har et minnekort i den. Prøver man ender det bare med at kortet spretter ut igjen.

Endret av Paragrafrytteren
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...