mofopop Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det er ingen problemer i selve spillet, og med den maskinvaren jeg kjører nå så har jeg god framerate også. Men i videosekvensene så låser spillet seg og pc må restartes. Jeg leste noe i readmefilen at i oppsett med Amd og/eller 7900GTX skjermkort så kan spillet låse seg. Er det andre som har dette problemet, og evnt. en løsning? Dette er hva jeg har forsøkt: Hentet ned og installert siste driver til min cpu. Hentet ned og installert siste driver til mitt skjermkort. Avinstallert og senere reinstallert codecs og Windows Mediaplayer 11. Lukket flest mulige programmer i Oppgavebehandling før jeg gikk inn i spillet. Dette er maskinvaren jeg har: Amd Athlon 64 3700+ San Diego cpu Evga 7900GTX skjermkort 2GB Corsair XMS minne 2stk Samsung 500MB Samsung HDD i Raid Asus A8N32sli Deluxe Hovedkort Corsair Strømforsyning 520W X-FI Lydkort Kjører Windows XP 32bit
Vemund Veien Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Har du testa patch 1.1 til spelet? Eg veit det er andre som har hatt problemer med cutscenes. Ellers står det kanskje noko her http://utforums.epicgames.com/showthread.php?t=590086
mofopop Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Det fungerer nå etter å ha installert patch og redigert .ini filen You are my angel, many thanks
Vemund Veien Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Alltid villig til å hjelpe om det tyder fleire spelarar i UT3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå