Gå til innhold

Company of Heroes crasher pcen [Løst (avinstaller Vista, innstaller XP)]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg prøver å få spillt CoH, men hver gang jeg starter å spille så henger det seg opp...

Jeg har prøvd det med høy grafikk, så medium, så alt på lav, men det samma skjer hver gang, får flytta litt på folka, men så henger pcen seg opp :thumbdown:

Det samma skjedde på den gamle PCen, men jeg trudde at det var fordi den var så crappy. Men nå har jeg nettop skaffa meg ny PC så det burde ikke være pga HWet.

Alle drivere jeg har er de nyeste, så jeg lurer på om noen andre har hatt samma problem? Eller har noen forslag?

Endret av MADGamer
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg prøver å få spillt CoH, men hver gang jeg starter å spille så henger det seg opp...

Jeg har prøvd det med høy grafikk, så medium, så alt på lav, men det samma skjer hver gang, får flytta litt på folka, men så henger pcen seg opp :thumbdown:

Det samma skjedde på den gamle PCen, men jeg trudde at det var fordi den var så crappy. Men nå har jeg nettop skaffa meg ny PC så det burde ikke være pga HWet.

Alle drivere jeg har er de nyeste, så jeg lurer på om noen andre har hatt samma problem? Eller har noen forslag?

Har du sjekket temperaturen på hardwaren din? Det kan jo i visse tilfeller være det uten at du har visst det. Veldig ofte så er jo det grunnen til mystiske kræsjer eller at den låser seg.

Skrevet
Har du sjekket temperaturen på hardwaren din? Det kan jo i visse tilfeller være det uten at du har visst det. Veldig ofte så er jo det grunnen til mystiske kræsjer eller at den låser seg.

Skjermkortet er på ca 66 grader :ermm: , men prosessor og hovedkort ligger på 25 til 38 grader (kilde: Everest)

Skrevet
Prøv å oppdater det hvis du ikkje har gjort det, fekk sånn før då vi spelte uten å oppdatere. Så var det og ofte den som hosta på lan som fekk det og.

Skal prøve å reinstallere det igjen. Men jeg trudde den patchen som ble lasta ned automatisk, når man starter opp, var den nyeste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...