MADGamer Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hei Jeg prøver å få spillt CoH, men hver gang jeg starter å spille så henger det seg opp... Jeg har prøvd det med høy grafikk, så medium, så alt på lav, men det samma skjer hver gang, får flytta litt på folka, men så henger pcen seg opp Det samma skjedde på den gamle PCen, men jeg trudde at det var fordi den var så crappy. Men nå har jeg nettop skaffa meg ny PC så det burde ikke være pga HWet. Alle drivere jeg har er de nyeste, så jeg lurer på om noen andre har hatt samma problem? Eller har noen forslag? Endret 5. februar 2008 av MADGamer
RIP Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Har ikke vært borti det, men du kan jo sjekke på relic sitt forum, er mye aktivitet der
RogueAlien Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 HeiJeg prøver å få spillt CoH, men hver gang jeg starter å spille så henger det seg opp... Jeg har prøvd det med høy grafikk, så medium, så alt på lav, men det samma skjer hver gang, får flytta litt på folka, men så henger pcen seg opp Det samma skjedde på den gamle PCen, men jeg trudde at det var fordi den var så crappy. Men nå har jeg nettop skaffa meg ny PC så det burde ikke være pga HWet. Alle drivere jeg har er de nyeste, så jeg lurer på om noen andre har hatt samma problem? Eller har noen forslag? Har du sjekket temperaturen på hardwaren din? Det kan jo i visse tilfeller være det uten at du har visst det. Veldig ofte så er jo det grunnen til mystiske kræsjer eller at den låser seg.
MADGamer Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Har du sjekket temperaturen på hardwaren din? Det kan jo i visse tilfeller være det uten at du har visst det. Veldig ofte så er jo det grunnen til mystiske kræsjer eller at den låser seg. Skjermkortet er på ca 66 grader , men prosessor og hovedkort ligger på 25 til 38 grader (kilde: Everest)
superninja Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Prøv å oppdater det hvis du ikkje har gjort det, fekk sånn før då vi spelte uten å oppdatere. Så var det og ofte den som hosta på lan som fekk det og.
MADGamer Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Prøv å oppdater det hvis du ikkje har gjort det, fekk sånn før då vi spelte uten å oppdatere. Så var det og ofte den som hosta på lan som fekk det og. Skal prøve å reinstallere det igjen. Men jeg trudde den patchen som ble lasta ned automatisk, når man starter opp, var den nyeste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå