Garanti Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hei! Sliter med et forholdsvis enkelt problem nå. Jeg vil at elementer på rekker i siden min ikke skal bli brutt pga. brudd i browservinduet, men at det heller skal komme fram en horisontal scrollebar. <html> <head> <style type="text/css"> .box{ background-color: #0099FF; margin: 2px; height: 50px; width: 50px; float: left; } body{ overflow: scroll; } </style> </head> <body> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> <div class="box"></div> </body> </html> Endret 18. januar 2008 av garanti
Garanti Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Glemte å si at jeg ikke vil bruke container, og at jeg heller ikke ønsker at body skal ha en spesifikk bredde, da innholdet er nogenlunde dynamisk og vil variere i bredde.
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 jeg ikke vil bruke container Du har då container i kildekoden din? Det er då bare å sette bredden til 100%, denne er alltid universiell. Overflow må uansett vite hvor innholdet skal gå. http://www.w3schools.com/css/pr_pos_overflow.asp
Garanti Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ja, jeg oppga en container-class, men det var ikke meningen Endret 21. januar 2008 av garanti
Garanti Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Bumper jeg, får det fortsatt ikke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå